Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys

Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys

56,00 zł

4128

 

Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych.

Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których celem była identyfikacja i ocena reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys.

Oprócz rozważań teoretycznych zawiera także wyniki badań empirycznych, zrealizowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pozwoliły one wnioskować o reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys w następujących obszarach, dotyczących:
• zasobów ludzkich,
• zasobów informacyjno-komunikacyjnych,
• zasobów marketingowych,
• zarządzania strategicznego,
• modeli współpracy przedsiębiorstw.

Ze względu na aktualność problematyki warto zapoznać się ze szczegółowymi rozważaniami, zawartymi w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii, do czego serdecznie namawiamy Czytelników.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-755-6852-3

Liczba stron: 284

Format: 160x230mm

Cena katalogowa: 56,00 zł