Pyk i kupione czyli między innymi o tym, jak barbarzyńcy z Facebooka i Instagrama podbili, a w zasadzie kupili zac

Tomasz Srokosz

Pyk i kupione czyli między innymi o tym, jak barbarzyńcy z Facebooka i Instagrama podbili, a w zasadzie kupili zac

35,00 zł

2965

 

Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem!

Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do internetu. Ta książeczka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym.

Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem internetu, stały się elementem naszej codzienności.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-664-9193-9

Liczba stron: 146

Format: 130x195mm

Cena katalogowa: 35,00 zł

Cena pakietu

69,90 zł

5059

Cena pakietu

74,90 zł

5359