Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

Aleksandra Błachnio, Kuryś-Szyncel Karolina, Martynowicz Emilia, Molesztak Aldona

Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

32,67

 

Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).

Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-808-5489-5

EAN: 9788380854895

Liczba stron: 198

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem