Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

Joanna Paliszkiewicz

Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

60,00

 

Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw.

Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:
• istota, modele i pomiar przywództwa,
• pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
• koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
• ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
• relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.

Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-810-2223-1

EAN: 9788381022231

Liczba stron: 216

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem