Przedsiębiorstwo w kryzysie

48,00

 

W mojej ocenie zaproponowana tematyka jest ważna, aktualna, a koncepcja przyjęta w monografii jest interesująca i oryginalna. W pracy połączone zostały kwestie teoretyczne z wynikami badań oraz wywiadami z interesującymi osobowościami. Jest to interesująca propozycja, która powinna znaleźć swoje miejsce na polskim rynku wydawniczym. (…) Oceniana monografia – zgodnie z przedstawioną konstrukcją – jest pracą trzech autorek, a nie zbiorem artykułów. Jest to praca zwarta, kolejne rozdziały korespondują ze sobą. Struktura monografii i kolejność rozdziałów oraz podrozdziałów jest prawidłowa i odpowiada koncepcji publikacji. Monografia została skonstruowana w sposób uniwersalny, umożliwiający zarówno jej całościowy odbiór, jak również czytanie poszczególnych elementów, bez utraty wartości merytorycznej. (…) Tematyka kryzysów, w tym kryzysów gospodarek czy przedsiębiorstw z perspektywy epidemii SARS-CoV-2 jest bardzo ważna, aktualna i dobrze opisana w monografii. Z jednej strony w pracy podano informacje uogólniające kwestie kryzysów, z drugiej odniesiono je do trwającej sytuacji zagrożenia epidemicznego. Jest to bardzo cenna analiza.

Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-797-2531-1

EAN: 9788379725311

Liczba stron: 146

Cena detaliczna: 48,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem