Przedsiębiorstwa rodzinne Specyfika modeli biznesu

Krystyna Leszczewska

Przedsiębiorstwa rodzinne Specyfika modeli biznesu

57,00

 

W pracy autorka dokonała analizy i oceny modelu biznesu jako narzędzia, za pomocą którego można scharakteryzować sposób funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych i uchwycić specyfikę tych podmiotów wynikającą ze współistnienia systemu rodziny i systemu przedsiębiorstwa.

Na podstawie studiów literatury przedmiotu przedstawiono stan badań światowych i polskich z zakresu przedsiębiorczości rodzinnej i tematyki dotyczącej modeli biznesu, wskazano najczęściej podejmowane tematy badawcze. Przedstawiono specyfikę przedsiębiorstw rodzinnych w stosunku do firm nierodzinnych i sposoby zachowań rynkowych firm rodzinnych.

Przeanalizowano wpływ więzi rodzinnych na funkcjonowanie family business. Scharakteryzowano model biznesu w kontekście wykorzystania tego narzędzia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych (ilościowych i jakościowych) zrealizowanych na ogólnopolskiej próbie firm rodzinnych. W podsumowaniu sformułowano wnioski z przeprowadzonych badań, zaproponowano własną autorską koncepcję modelu biznesu i elementów tworzących model biznesu oraz typologię modeli biznesu firm rodzinnych.

Difin
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-5065-1

EAN: 9788380850651

Liczba stron: 272

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 57,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem