Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Baruk Agnieszka Izabela

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

59,90

 

Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem […] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska

Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy „Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe” uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji […] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej – wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2285-4

EAN: 9788320822854

Liczba stron: 272

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem