Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

Bohdanowicz Leszek

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

73,56

 

Publikacja ma na celu przybliżenie Czytelnikowi wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnymi klubami piłkarskimi. Na przestrzeni ostatnich 30 lat przeszły one drogę od typowych drużyn sportowych do biznesowo zorientowanych przedsiębiorstw. Największe, takie jak FC Barcelona czy Juventus Turyn, zatrudniają kilkuset pracowników poza pionem sportowym; zajmujących się marketingiem i strategią rozwoju organizacji. Leszek Bohdanowicz, profesor Uniwersytetu Łódzkiego, był w przeszłości Przewodniczącym Rady Nadzorczej legendarnego polskiego klubu Widzew Łódź. Bazując na tym doświadczeniu, Autor przekazał praktyczne porady dla osób prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie własnego klubu piłkarskiego. Przystępny i ciekawie napisana książka jest skierowana do studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie, a także do kibiców, zarówno lokalnych, jak i globalnych marek.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-810-2612-3

EAN: 9788381026123

Liczba stron: 354

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 95,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem