Praktyka brandingu

Maciej Tesławski

Praktyka brandingu

7.7

(18 ocen) wspólnie z

59,00

 

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…

Słowa i Myśli
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-635-6635-7

Liczba stron: 288

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem