Plemienna korporacja

Janusz Galli

Plemienna korporacja

 

Książka podejmuje próbę rozwikłania zagadki funkcjonowania międzynarodowych korporacji, porównując je do dziko żyjących plemion z różnych części świata. To współcześnie kształtujące się zjawisko pracy w grupie korporacyjnej możemy określić jako fenomen „trybalizmu korporacyjnego”. Książka integruje wiedzę z różnorodnych obszarów, min. ekonomii, antropologii i psychoanalizy, równocześnie ujmując ją z perspektyw: symboli, bohaterów, wierzeń i zwyczajów „współczesnych korporacyjnych plemion”.

Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić grupy biznesowe, korporacyjne to ta książka stanie się dla ciebie cennym źródłem nowego spojrzenia na twoją pracę z grupami. Publikacja przeznaczona jest dla trenerów biznesowych, coachów, psychologów, socjologów, a także studentów psychologii, ekonomii, marketingu i zarządzania, socjologii, zamierzających w przyszłości zająć się pracą z grupami.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-793-0125-6

Liczba stron: 196

Format: 15.9x23.0

Cena katalogowa: 43,00 zł