Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Romanowska Maria

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

56,90

 

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-208-1813-0

EAN: 9788320818130

Liczba stron: 268

Format: 16.2x23.6cm

Cena detaliczna: 56,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem