Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Maria Romanowska

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

59,90 zł

4378

 

W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-208-2276-2

Liczba stron: 272

Format: 165x240mm

Cena katalogowa: 59,90 zł

Cena pakietu

94,80 zł

6472

Cena pakietu

99,80 zł

6772