Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

7.5

(2 oceny) wspólnie z

45,90

 

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-208-1882-6

Liczba stron: 204

Format: 145x205mm

Cena detaliczna: 45,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem