Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych Perspektywa crowdsourcingu

Regina Lenart-Gansiniec

Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych Perspektywa crowdsourcingu

72,12

 

"Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposobów reali-zacji jego zadań, wykorzystania ku temu nowoczesnych rozwiązań i znaczenia w tym procesie rozprzestrze-niania się wiedzy pozwoliły na sformułowanie ciekawego zamierzenia badawczego. Jego aktualność i prak-tyczna przydatność jest wysoka. Pozostaje mieć nadzieję, że ciekawie sformułowane zamierzenie badawcze – być może w niedalekiej przyszłości – przełoży się na satysfakcję klientów urzędów działających w mitycz-nym paradygmacie organizacji uczącej się."

Z recenzji prof. dr hab. Aldony Frączkiewicz-Wronki

"W obliczu ciągłego poszukiwania zarówno przez badaczy, jak i praktyków zarządzania źródeł szeroko poj-mowanej efektywności organizacji publicznych omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu publicznym, jest bardzo ważna i aktualna, zwłaszcza w wymia-rach teoriopoznawczym, empirycznym i aplikacyjnym. O ile spotyka się w literaturze odrębne badania nad organizacyjnym uczeniem się organizacji, crowdsourcingiem (wycinkowo), o tyle zaproponowane przez Autorkę zintegrowanie tych dwóch koncepcji, zwłaszcza w kontekście poszukiwania znaczenia crowdsour-cingu dla organizacyjnego uczenia się organizacji publicznych, stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy i trafnym zidentyfikowaniu istniejącej w naukach o zarządzaniu i jakości luki badawczej."

Z recenzji dr hab. inż. Katarzyny Piórkowskiej, prof. nadzw. UE we Wrocławiu

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-012-0559-1

EAN: 9788301205591

Liczba stron: 514

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 89,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem