Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Delisi Rick, Dixon Matthew, Toman Nick

Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

7.0

(1 ocena) wspólnie z

49,00

 

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6671-0

EAN: 9788375566710

Liczba stron: 284

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem