Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3 Zasadnicza szkoła zawodowa, technikum

Iwona Wielgosik

Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3 Zasadnicza szkoła zawodowa, technikum

26,00

 

W podręczniku opisano:
– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
– promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-623-2570-2

Liczba stron: 200

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 26,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem