Nowy bank na rynku finansowym w Polsce Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

Monika Pettersen-Sobczyk

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

45,00

 

Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przed­stawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finan­sowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania ban­ków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawio­no także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootocze­nie oraz makrootoczenie.

W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z ja­kimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przed­stawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybra­nych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce.

Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób prze­prowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań an­kietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów.

W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawia­jąc syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetycz­ną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.



Ze wstępu

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-797-2373-7

Liczba stron: 126

Format: 170x240mm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem