Nowe media w polityce

Anna Stoppel

Nowe media w polityce

45,23

 

Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter  i ze  względu na swoją innowacyjność  ciągle  jest  niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący - nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym - bowiem dostarcza  wielu  istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków  o charakterze praktycznym, wyjaśniających, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej - Klas

FNCE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-662-6418-2

EAN: 9788366264182

Liczba stron: 400

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 63,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem