Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Tezy zawarte w książce Myślenie wzrokowe, po raz pierwszy wydanej w roku 1969, są prowokacyjne i dalekosiężne. Arnheim twierdzi, że myślenie jest ze swej natury percepcyjne. Twierdzi też, że starożytna dychotomia między obserwacją a myśleniem, między odczuwaniem a rozważaniem jest mylna i wprowadza w błąd. Nawet podstawowe procesy postrzegania pociągają za sobą mechanizmy typowe dla myślenia, a myślenie odbywa się za pomocą zmysłu wzroku.
Słowo/obraz/terytoria
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-745-3126-9
EAN: 9788374531269
Tytuł oryginalny: Visual Thinking
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-745-3126-9
EAN: 9788374531269
Tytuł oryginalny: Visual Thinking
Liczba stron: 408
Format: 16.2x23.7
Cena detaliczna: 69,00 zł
Format: 16.2x23.7
Cena detaliczna: 69,00 zł