Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces

Hermann H. Wala

Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces

5.6

(11 ocen) wspólnie z

39,99

 

Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.

W.A.B.
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-280-1067-3

EAN: 9788328010673

Liczba stron: 320

W.A.B.

Format: 155x235mm

Cena detaliczna: 39,99 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem