Komentarze nie są potwierdzone zakupem
W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-786-5464-3
EAN: 9788378654643
ISBN: 978-83-786-5464-3
EAN: 9788378654643
Liczba stron: 144
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 29,40 zł
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 29,40 zł