Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

Brzóska Jan, Szpitter Agnieszka Anna

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

7.0

(1 ocena) wspólnie z

29,40

 

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska i procesu, czy też odnoszą się do różnych narzędzi, które menedżerowie wykorzystują na rozmaitych etapach procesu zarządzania biznesem?

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-786-5464-3

EAN: 9788378654643

Liczba stron: 144

Format: 170x240mm

Cena detaliczna: 29,40 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem