Modele biznesowe dla bystrzaków

Jim Muehlhausen

Modele biznesowe dla bystrzaków

7.0

(1 ocena) wspólnie z

49,00

 

W prostocie tkwi siła
Modele biznesowe dla bystrzaków:

Stwórz solidny model biznesowy
Wprowadź innowacje do modelu
Opanuj techniki kształtowania modeli biznesowych
Modele biznesowe? Łatwizna
Modele biznesowe dla bystrzaków pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej.

W książce:
Recepta na sukces modelu biznesowego
Narzędzia do projektowania modeli biznesowych
Techniki budujące rentowne modele przychodów
Waga i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej
Sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek
Dlaczego wszystkie modele biznesowe w końcu erodują
Wiele przykładów z życia prawdziwych firm
Jim Muehlhausen jest założycielem i prezesem Instytutu Modelu Biznesowego, a także mówcą i konsultantem firm małych i dużych. Jest autorem The 51 Fatal Business Errors and How to Avoid Them. Jego artykuły pojawiają się są w „Entrepreneur”, „Businessweek” i dziesiątkach innych publikacji.

Septem
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-3379-6

EAN: 9788328333796

Liczba stron: 400

Format: 170x230mm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem