Model wewnętrznej oceny jakości kształcenia na uczelni

Chochół Andrzej, Hnatyszak Olga

Model wewnętrznej oceny jakości kształcenia na uczelni

39,90

 

Jednym z zamysłów autorów było zdefiniowanie kryteriów jakości procesu kształcenia z punktu widzenia różnych grup interesariuszy szkoły wyższej, które mogłyby służyć do przeprowadzenia wewnętrznej oceny jakości kształcenia. W opinii autorów ocenę taką należałoby przeprowadzać na podstawie kryteriów związanych z oczekiwaniami różnych grup interesariuszy dotyczących różnych obszarów realizacji procesu kształcenia.

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, ale także wdrożeniowy, a wyniki prowadzonych badań mogą znaleźć ścisłe zastosowanie w wewnętrznych systemach zapewnienia jakości kształcenia w instytucjach systemu szkolnictwa wyższego

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2475-9

EAN: 9788320824759

Liczba stron: 160

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem