Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Praca została zredagowana dla czytelnika, który pragnie nauczyć się słuchać innych i zrozumieć ich intencje, stara się przy tym sformułować czytelny komunikat składający się zarówno z warstwy słownej, jak i mowy ciała. Praca składa się z czternastu rozdziałów. Są one względem siebie autonomiczne, ale i kompatybilne. Obejmują najważniejsze kwestie istotne w procesie komunikowania się, w tym naturę kodów niejęzykowych, strukturę umiejętności dotyczących przekonywania innych, błędy w komunikowaniu się oraz możliwości manipulowania partnerami interakcji.
UMCS
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-227-3009-6
EAN: 9788322730096
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-227-3009-6
EAN: 9788322730096
Liczba stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 33,60 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 33,60 zł