Metody i techniki sondażowych badań opinii

Mirosław Szreder

Metody i techniki sondażowych badań opinii

61,90

 

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-208-1843-7

EAN: 9788320818437

Liczba stron: 256

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 61,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem