Metoda Running Lean w.3

Ash Maurya

Metoda Running Lean w.3

36,58

 

Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.

To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.

Dzięki książce:
• sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
• przetestujesz ryzykowne założenia za pomocą eksperymentów
• wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
• dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
• nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności

Nie ma sensu tworzyć czegoś, czego nikt nie chce!

Helion
Oprawa miękka

Wydanie: Trzecie

ISBN: 978-83-283-9839-9

EAN: 9788328398399

Liczba stron: 360

Helion

Cena detaliczna: 59,00 zł

Rok wydania: 2023

Komentarze nie są potwierdzone zakupem