Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Fołtyn Hanna, Gliński Bohdan

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

10,57

 

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu.
Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.

Key Text
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-872-5167-3

EAN: 9788387251673

Liczba stron: 302

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 15,75 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem