Media społecznościowe w trzecim sektorze

Ilona Dąbrowska

Media społecznościowe w trzecim sektorze

42,00

 

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-227-9239-1

EAN: 9788322792391

Liczba stron: 288

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 42,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem