Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników

Małgorzata Bartosik-Purgat

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników

42,00 zł

3431

 

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-808-5204-4

Liczba stron: 166

Format: 16.0x22.9

Cena katalogowa: 42,00 zł