Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Nowe spojrzenie na współczesne media przyjmujące jednoznacznie alternatywną, zaangażowaną społecznie lub opozycyjną perspektywę. Autor dokonuje przeglądu kulturowych źródeł projektów realizowanych w mediach alternatywnych, teorii nowych ruchów społecznych i sztuki zaangażowanej.
Przedstawia przykłady ilustrujące, w jaki sposób twórcy poszczególnych projektów alternatywnych i zaangażowanych wykorzystują możliwości i cechy nowych mediów do zdobywania poparcia i zapewniania współudziału użytkowników, aby osiągnąć wyznaczone cele społeczne, polityczne lub kulturowe.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7226-8
Tytuł oryginalny: Alternative and Activist New Media
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7226-8
Tytuł oryginalny: Alternative and Activist New Media
Liczba stron: 318
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 64,00 zł
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 64,00 zł