Marketing usług hotelarskich

Marek Turkowski

Marketing usług hotelarskich

6.5

(2 oceny) wspólnie z

61,90

 

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.

Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-208-1761-4

EAN: 9788320817614

Liczba stron: 284

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 61,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem