Marketing Podręcznik Szkoły ponagdimnazjalne

Jacek Musiałkiewicz

Marketing Podręcznik Szkoły ponagdimnazjalne

1950

 

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.

W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie „nowej” jak i „starej” podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.

Ekonomik
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-773-5037-9

Liczba stron: 156

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 18,90 zł