Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 Technikum, Szkoła policealna

Krystyna Strzelecka, Pietraszewski Marian

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 Technikum, Szkoła policealna

26,00

 

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-623-2539-9

EAN: 9788362325399

Liczba stron: 224

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 26,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem