Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-623-2539-9
EAN: 9788362325399
ISBN: 978-83-623-2539-9
EAN: 9788362325399
Liczba stron: 224
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 26,00 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 26,00 zł