Marketing Mody Strategia i promocja

Harriet Posner

Marketing Mody Strategia i promocja

7.3

(4 oceny) wspólnie z

42,78

 

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Arkady
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2019-01-28

ISBN: 978-83-213-5064-6

EAN: 9788321350646

Tytuł oryginalny: Marketing Fashion

Liczba stron: 240

Format: 19.0x25.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem