Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Tomasz Trojanowski

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

65,00

 

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Difin
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2018-08-24

ISBN: 978-83-808-5704-9

EAN: 9788380857049

Liczba stron: 338

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 65,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem