Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Bjorn Lunden, Svensson Ulf

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

39,90

 

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

BL Info
Oprawa miękka

Wydanie: piąte

ISBN: 978-83-895-3783-6

EAN: 9788389537836

Liczba stron: 219

Format: 155x225mm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem