Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Jacek Pogorzelski

Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

59,00

 

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
– opartą na percepcji odbiorcy,
– opartą na reakcji emocjonalnej,
– opartą na więzi społecznej,
– opartą na idei kulturowej.

Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Nieoczywiste
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-664-0235-5

EAN: 9788366402355

Liczba stron: 248

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem