Lean management po polsku o dobrych i złych praktykach

Tomasz Król

Lean management po polsku o dobrych i złych praktykach

24,74

 

Szczupłe zarządzanie, które działa
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują.

Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean management jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z książki Tomasza Króla.

Tomasz Król – trener, konsultant i inspirator. Wdraża zmiany w firmach od 1997 roku. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp. Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.). Wykładowca i współtwórca programów studiów podyplomowych na czterech uczelniach w Polsce. Autor wysoko ocenionego bestsellera Lean Management po polsku oraz wielu inspirujących artykułów w czasopismach branżowych. Zarządza Instytutem Doskonalenia Produkcji. Szuka rozwiązań zamiast wymówek.

OnePress
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-283-7028-9

EAN: 9788328370289

Liczba stron: 200

Format: 14.0x21.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem