Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

Lidia Zbiegień-Maciąg

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

39,00

 

W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-5455-4

EAN: 9788301154554

Liczba stron: 198

Format: 14.5x20.5cm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem