Komentarze nie są potwierdzone zakupem
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
CeDeWu
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6747-2
EAN: 9788375567472
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6747-2
EAN: 9788375567472
Liczba stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 48,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 48,00 zł