Kreowanie wartości banku

Capiga Mirosława, Gradoń Witold, Szustak Grażyna

Kreowanie wartości banku

59,00

 

Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.

W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
• Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków?
• Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?
• Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku?
• Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku?
• Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków?

Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6764-9

EAN: 9788375567649

Liczba stron: 232

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem