Kościół na rynku Aeseje pastoralne

Andrzej Draguła

Kościół na rynku Aeseje pastoralne

8.5

(2 oceny) wspólnie z

28,25

 

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

Więź
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-654-2496-9

EAN: 9788365424969

Liczba stron: 382

Format: 14.5x21.5cm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem