Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Anna Olejniczyk-Merta

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

59,90 zł

4447

 

Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga).

Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2216-8

Liczba stron: 234

Format: 165x240mm

Cena katalogowa: 59,90 zł