Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Tymon Smektała

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

32,61

 

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Astrum
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-727-7933-5

EAN: 9788372779335

Liczba stron: 150

Format: 14.0x19.0cm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem