Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tomasz Płudowski

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

59,00

 

Książka:

* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-5637-4

EAN: 978830115637401

Liczba stron: 272

Format: 16.4x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem