Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tomasz Płudowski

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

5.5

(2 oceny) wspólnie z

64,01

 

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-5637-4

EAN: 9788301156374

Liczba stron: 270

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 74,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka