Komunikacja marketingowa w turystyce

Gryszkiewicz Bronisław, Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta

Komunikacja marketingowa w turystyce

31,50

 

W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.

Śląsk
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-716-4521-1

EAN: 9788371645211

Liczba stron: 192

Format: 15.5x23.0cm

Cena detaliczna: 31,50 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem