Komentarze nie są potwierdzone zakupem
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Śląsk
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-716-4521-1
EAN: 9788371645211
ISBN: 978-83-716-4521-1
EAN: 9788371645211
Liczba stron: 192
Format: 15.5x23.0cm
Cena detaliczna: 31,50 zł
Format: 15.5x23.0cm
Cena detaliczna: 31,50 zł