Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-5718-0
EAN: 978830115718001
Tytuł oryginalny: Key Concepts in International Business
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-5718-0
EAN: 978830115718001
Tytuł oryginalny: Key Concepts in International Business
Liczba stron: 334
Format: 14.1x20.5cm
Cena detaliczna: 19,00 zł
Format: 14.1x20.5cm
Cena detaliczna: 19,00 zł