Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze pojęcia, postaci

Canwell Diane, Sutherland Jonathan

Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze pojęcia, postaci

19,00

 

Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-5718-0

EAN: 978830115718001

Tytuł oryginalny: Key Concepts in International Business

Liczba stron: 334

Format: 14.1x20.5cm

Cena detaliczna: 19,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem