Inżynieria marketingowa

Janusz Dworak

Inżynieria marketingowa

68,00

 

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.

Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.

Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
• Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
• Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
• Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
• Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
• Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
• Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?

Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
• MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
• STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
• DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-810-2520-1

EAN: 9788381025201

Liczba stron: 226

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 68,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem